Page 51 of 53 FirstFirst ... 414950515253 LastLast
Results 501 to 510 of 527

Thread: Humanoid Tour - Week One

  1. #501
    Join Date
    Jul 20th 2008
    Location
    New York but really in Tom's pants
    Age
    19
    Posts
    944

    Default

    omg im in school right now and i clicked on the pic to see her fall and OMG i LOLED for real the teacher just gave me a death glare look haha omg b*tch down rofl

    siggy by Emu!
    EVERYONE SHOULD JOIN THE DARK SIDE ITS A REAL GROUP GO JOIN!!
    The DarkSide now has a Twitter!!!
    My facebook! Add Me!!

  2. #502
    Join Date
    Jan 29th 2010
    Posts
    97

    Default

    That pic is kind of funny..I guess, in the sense that there's some chick back there in the bushes and no one is giving a crap...it seems like someone maybe would have tried to see if she is okay though..on a bright side, her outfit was cute lol

  3. #503
    Join Date
    Jan 29th 2010
    Posts
    97

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=jbeQfnRLcp4

    See, he does needlessly push her

  4. #504
    Join Date
    May 29th 2008
    Location
    Empire State of Mind
    Posts
    2,429

    Default

    in my opinion, he was doing his job. He didn't seem to push her that hard. she lost her footing and fell.

  5. #505
    Join Date
    Jan 3rd 2010
    Posts
    1,971

    Default

    Quote Originally Posted by Sim_1 View Post
    I had to save that picture just for laughs.
    Its a shame Bill missed it, he mite hae found it funny, like "HA! Karma"
    I love the way Gustav just manouvers around her like "yh watev"


    ROFL!!!! I saved it on my desktop too!! ::laughs::

  6. #506
    Join Date
    Nov 9th 2009
    Location
    seoul, south korea.
    Posts
    1,597

    Default

    Okay... to be honest. I'm starting to get really irritated about the fact that Tom is wearing the same thing in every concert. Does he not get bored with it? It's starting to tick me off that in every concert it's the same outfit. Will he wear the same thing EVERY night? :/
    Last edited by Mikoto; March 3rd, 2010 at 01:27 AM.


  7. #507
    Join Date
    Jan 29th 2010
    Posts
    97

    Default

    Don't they all pretty much wear the same things though, at least so far?

  8. #508
    Join Date
    Feb 11th 2010
    Location
    Russia
    Posts
    23

    Default

    Quote Originally Posted by Mikoto View Post
    Okay... to be honest. I'm starting to get really irritated about the fact that Tom is wearing the same thing in every concert. Does he not get bored with it? It's starting to tick me off that in every concert it's the same outfit. Will he wear the same thing EVERY night? :/
    I think so(((....

  9. #509
    dejavu711 Gast

    Default

    Quote Originally Posted by Mikoto View Post
    Okay... to be honest. I'm starting to get really irritated about the fact that Tom is wearing the same thing in every concert. Does he not get bored with it? It's starting to tick me off that in every concert it's the same outfit. Will he wear the same thing EVERY night? :/
    HAHA!
    He doesn't need to wear many clotheses. He's Tom Kaulitz xD

  10. #510
    Join Date
    Nov 9th 2009
    Location
    seoul, south korea.
    Posts
    1,597

    Default

    Quote Originally Posted by dejavu711 View Post
    HAHA!
    He doesn't need to wear many clotheses. He's Tom Kaulitz xD
    LOL, so true. He's Tom FREAKIN' Kaulitz, and he should just go without the clothes ...

    YEW THIS IS MY 2000TH POST! YAYAYAYAY! *dances*


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •